2015. augusztus 8., szombat

II. rész - 10. fejezet (Nincs szükségem rád!)

II. rész
Feltépett sebek


10. fejezet

Nincs szükségem rád!

Mielőtt Onew áthívta magához Taeyeont, Seohyunnal és Tiffanyval mindhárman az irodájukban tevékenykedtek. Tiffany még talán egy órája sem dolgozott a cégnél, de ez idő alatt már többet lehetett hallani a hangját, mint a másik két lánynak együttvéve.
– Mit szólnátok hozzá, ha valamivel otthonosabbá tennénk az irodánkat? – nézett körbe Tiffany a hófehér falakon, és a lányok mindössze a munkához nélkülözhetetlen kellékekkel ellátott íróasztalain.
Mivel Taeyeon nem válaszolt, Seohyun pedig a monitorát figyelve gépelt, Tiffany reakció hiányában folytatta, de úgy tűnt, nem zavarja, hogy gyakorlatilag magával diskurál.
– Oda kitehetnénk egy képet, majd rendelünk sok-sok virágot… Jaj, és ez a sötétség is olyan lehangoló! Odakinn még esik az eső, de attól még beengedhetnénk több fényt is! – mutogatott ide-oda Fany, majd az ablakhoz sétált, és feljebb húzta a redőnyt.
Seohyun egy nagyot sóhajtott, de ezen kívül egyik porcikáját sem mozdította, mikor Tiffany elkezdett a redőnnyel zörögni, és egy pillanat múlva a beszűrődő fény picivel jobban megvilágította a szobát. Ugyanúgy gépelt tovább, mintha egyedül lett volna a helyiségben.
Tae azonban ösztönösen a fényforrás felé fordult, és ekkor Tiffany jobban szemügyre tudta venni a lány arcát.
– Szegénykém, veled meg mi történt? A csinos kis arcocskádat úgy elcsúfítja ez a heg… – sajnálkozott Tiffany átérzően.
– Ez egy nagyon régi történet, ha nem haragszol, nem szeretnék beszélni róla… – simította végig a sebet Taeyeon, és szemeiben szomorúság tükröződött.
Ekkor hívta Jiyeon telefonon, hogy menjen át Onew irodájába, mert egy anyagot kell átvennie. Taeyeon valahol még örült is annak, hogy lett indoka arra, hogy kimehessen kicsit, és ne kelljen a fájó emlékeket újból felidéznie. Néhány másodperc múlva már be is csukta maga mögött az ajtót.

Amikor Tiffany és Seohyun egyedül maradtak, Fany megfogta az egyik plüssállatát, és odalépett a teljes áhítattal dolgozó Seo-hoz.
– Ő itt James… Amikor nincs jókedvem, engem mindig felvidít, jól esik őt ölelgetnem. Amikor a pasim megcsalt azzal a ribanccal, és otthagytam, napokig csak sírtam. Sokat segített nekem, de úgy látom, neked nagyobb szükséged van most rá! Neked adom! – nyújtotta Fany mosolyogva Seo felé a természetesen rózsaszínű, félig kutya, félig dinoszaurusz formájú játékállatot.
Seo csak ekkor vette le a szemeit a monitorról, és nézett hol „James”-re, hol Tiffany-ra. Számára szokatlan volt, hogy ajándékokat kapjon, pláne egy nap alatt kettőt is. Habár meghatódott ennek a számára furcsa lánynak a kedvességén, mégis döbbent arccal vette kezeibe a plüssállatot.
– Kamsahamnida! Nagyon aranyos – mosolyodott el Seo –, de mégsem fogadhatom el!
– Dehogyisnem! Hiszen máris vidámabb lettél, amint a kezedbe vetted! – nevetett Fany.
Seohyun biccentett egyet a fejével, hálája kifejezéseként, és gyorsan helyet csinált az asztalán Jamesnek.
– Én tényleg azt szeretném, ha mi hárman jóban lennénk! Szerinted Taeyeon nagyon megharagudott rám, hogy rákérdeztem az arcán lévő sebre? Olyan egy idióta vagyok, de majd megismersz, előbb jártatom a számat, mint ahogy gondolkoznék! – nevetett zavarában Fany.
– Nem tudom, amióta ismerem, azóta ilyen az arca. Nekem sem mondott róla soha semmit, bár nem is faggattam. Biztosan szörnyű emlék fűzi hozzá, de ki az, akivel nem történtek borzalmas dolgok, nem igaz? – hallgatott el hirtelen Seo, és újra a monitorát kezdte el bámulni, de nem dolgozott, hanem gondolataiba mélyedt. Tiffany hümmögött egyet, majd leült a helyére.

Ezalatt Taeyeon Onew irodájához tartott éppen, ahol az előtérben Shindong várakozott. A fiú csak egy pillanatra látta Tae arcát, és elgondolkodott, mintha már látta volna korábban ezt a lányt, de fogalma sem volt, ki lehet ő. Nem is volt ideje jobban megfigyelni, mert Taeyeon bement Onew irodájába.
Tae lesütött szemekkel lépett Onew mellé, rá sem nézett a másik férfira, aki még a helyiségben volt.
– Taeyeon, örülök, hogy jöttél! Choi úr, vagyis elnézést... Siwon befektet a vállalatunk marketingpolitikájának növelésébe, és itt van az anyag, amit hozott! – mondta Onew.

Taeyeon lassan Siwon felé fordult, és amikor tekintetük találkozott, mindketten úgy álltak egymással szemben, mintha szellemet láttak volna.  Néhány, óráknak tűnő másodpercig kínos csend lett úrrá az irodában, ami egyedül Onew számára tűnt fel. Mielőtt azonban megszólalhatott volna, megcsörrent a mobilja. Csak azért vette fel, mert látta, hogy Way keresi.
– Elnézést... – szabadkozott Onew. – Mi a baj?
Oppa! Itt veszekszünk az épület előtt egy agyhalott rendőrrel, aki meg akar büntetni tilosban parkolásért. Mondtuk neki, hogy ez a mi cégünk irodája, de nincsenek nálunk az irataink. Kérlek, gyere, és beszélj vele! – kérlelte bátyját Way, de hangján érződött, hogy elég dühös volt.
– Jól van, mindjárt ott leszek! – tette le a telefont Onew, majd bocsánatkérően Siwonra nézett. – Elnézést kérek, pár perc, és jövök, addig a munkatársammal megbeszélhetik a projekt főbb részleteit.
Mivel sem Taeyeon, sem Siwon nem válaszolt neki, Onew magukra hagyta őket, és becsukta maga mögött az ajtót.

Amikor végre kettesben maradtak, Siwon elcsukló hangon, és őszintén döbbent tekintettel az arcán szólalt meg elsőként.
– Taeyeon, te élsz? Tényleg... tényleg te vagy az? – kérdezte végül a fiú.
Taeyeon szemeiből könnyek kezdtek el kicsordulni, de kimért próbált maradni, holott minden egyes elfojtott, régi emlék egy szempillantás alatt eszébe jutott.
– Istenem... Évekig sírtam miattad, kerestelek mindhiába, és most itt állsz előttem! Elvesztettem mindent, és mindenkit, ami számomra fontos volt. Hosszú éveken keresztül tettem fel magamnak azt a kérdést, hogy valóban ekkora hazugság volt az addigi életem? Hazudtál-e nekem, mikor azt mondtad, én vagyok a legfontosabb számodra, vagy akkor, mikor bizonygattad, hogy mennyire szeretsz? És Yoona... a legjobb barátnőm volt... Sokáig csak azt kérdeztem magamtól: miért történt ez velem? Új életet kezdtem, de minden egyes nap, mikor a tükörbe nézek, eszembe jut, hogy mi történt... Bár minden vágyam, hogy kitöröljem az emlékezetemből, nem hiszem, hogy valaha is el tudom felejteni, mit tettetek velem Te és Yoona! Már nem érdekelnek a válaszok, csak azt mondd meg nekem, hol van Zelo? Mi történt az öcsémmel? – sírta el magát Taeyeon.
– Tae! – lépett oda a lányhoz Siwon, és megfogta a vállait, és könnyes szemeibe nézett. – Ami azon az éjjelen történt, ezerszer lejátszódott a fejemben, és minden nap kísért engem. Hidd el nekem, bármit megtennék azért, hogy meg nem történtté tegyem, de nem lehet... Nem tudom, hol van a testvéred, azóta nem láttam, amióta téged sem. Ahogy én sem, Yoona sem tehetett semmit sem érted akkor, de most valaki olyannak dolgozunk, akinek sokkal tartozunk, és aki nagy befolyással rendelkezik. Az ő megbízásából vettem fel a kapcsolatot a LeeTech vállalattal. Most, hogy újra látlak és látom, mennyit szenvedtél – simította végig gyengéden a Tae arcán lévő heget –, nem akarlak újra elveszíteni téged!
– Elveszíteni? – szabadította ki magát a fiú szorításából Tae. – Nem tudod azt elveszíteni, ami nem a tiéd... Azt kérded, én vagyok-e Taeyeon? Nem... Az a Taeyeon, akinek a világot jelentetted, tíz évvel ezelőtt meghalt. Nekem nincs szükségem rád... – mondta fájdalommal teli hangon, könnyes szemekkel Taeyeon, és szinte kirohant az irodából.

Siwon egy pillanatig utána akart szaladni, de ahogy az ajtóhoz ért, és kinyitotta, hirtelen meggondolta magát, és megállt a küszöbön. Az előtérben Jiyeon, aki nem tudta mire vélni, hogy Tae az előbb sírva távozott az irodából, és fürkésző pillantásokkal nézett Siwonra, Shindong pedig izgatottan lépett oda hozzá.
– Siwon, Siwon! Te is láttad, ki volt ez? Azóta ezen gondolkodom, ahogy megláttam! Ez a lány nem Taeyeon volt? – suttogta az utolsó mondatot, ügyelve arra, hogy a fülét hegyező Jiyeon ne hallhassa meg.
– Én is alig hiszem el, de tényleg ő volt az. Gyűlöl engem, de életben van, és csak ez számít! Erről egyelőre senkinek ne szólj egy szót sem, különösen Yoonának ne! Valami nekem itt nagyon nem tiszta, és szeretnék utánajárni egy-két dolognak, mielőtt bármit is elmondunk a megbízó Sunbae-nek, vagy Yoonának. Valami történhetett azon az éjjelen, ami miatt Taeyeon nagyon megharagudott Yoonára, és ki kell derítenem, mi volt az! – mondta szinte alig hallhatóan Siwon, mire Shindong bugyuta arckifejezéssel bólogatott, és cipzárt húzva a szájára jelezte, hogy tőle aztán senki nem fog megtudni semmit, hiszen egy kukkot sem értett abból, amit Siwon most összehordott neki.


Ezalatt Taeyeon a mosdóba ért, ahol egyedül maradhatott, hogy kisírhassa magát. Pár perc alatt újra átélte az egy évtizeddel ezelőtt történt eseményeket, és egyfolytában zokogott, mikor eszébe jutott meg nem született gyermeke, aki már tíz éves lehetne. Ismét rátört a köhögési rohama, amely az utóbbi időben egyre jobban megviselte. Úgy érezte, mintha valaki egy satuba fogná a hörgőit, és szép lassan szorítani kezdené azokat. Minden másodperccel elhatalmasodott rajta a légszomj, a köhögéstől még segítségért sem tudott kiáltani, pedig a gyógyszere az íróasztalfiókjában volt. Levegő után kapkodva előbb összegörnyedt a szorító fájdalomtól, majd eszméletlenül esett össze a kövön.

4 megjegyzés:

  1. Nanananana *-* Erre már tökre vártam *-*
    Fhuh, először is. Tiffany szerintem valamilyen szinten színt fog vinni a szürke hétköznapokba, és kicsit fel fogja dobni a munkatársai hangulatát, még ha idegesítő is. Kedves lánynak tűnik, csak a stílusától kap agyfaszt az ember, de nem baj xD Viszont Seohyun nekem gyanús. Tuti történt vele valami, amiért ő is ennyire zárkózott lett. Azt nem mondanám, hogy köze van a Taeyeonék ügyéhez, mert... vagy mégis? Nem tudom, ezzel kapcsolatban még nem akarok semmit mondani, de vele is történt valami, abban biztos vagyok =D
    Na, és akkor Taeyeon és Siwon.... huh.... kavarognak bennem a gondolatok. Az a baj, hogy még most is túl kevés az információ ahhoz, hogy bármit is mondjak, de gondolkodni és elméleteket szövögetni szabad, szóval megteszem :D
    Először is Taeyeon. Tökre sajnálom szegényt, mert ha valakinek, akkor neki volt a legnehezebb az egész. Elveszítette Siwont, akit szeretett, a legjobb barátnője tette ezt vele ráadásul, elveszítette a testérét, Zelot, vagyis hát ugye ő nem tudja, hol van, azonban mi, olvasók tudjuk, hogy Krystallal maradt, ami azt jelenti, hogy elméletileg él. Mindegy, ő erről nem tud, szóval ez még rosszabb neki =/ Én nem is tudom, hogy ennyi minden után, hogyan volt képes folytatni az életet. Nyilván Zelo miatt tette, de akkor is... borzasztó lehet ennyi fájdalommal élnie. Mindenesetre teljesen megértem, hogy ő már nem akarja a többieket látni, hogy nem akarja Siwont se. Bár szerintem valahol a lelke legmélyén még szereti őt, de azok után, amit tett, nem biztos, hogy képes lenne újra vele lenni. Bár az is igaz hogy nem Siwon volt a hibás, hanem Yoona, de mégis összejött Siwon YOnnával.... bár Siwon se tudja, hogy Yoona keze van a dologban xD Ajh, bakker ez annyira bosszantó xD Mindenesetre én nem szeretném, hogy Siwon és Taeyeon újra összejöjjenek. Nem tudom, miért, bár aztán lehet, hogyha tisztázódnak a dolgok, akkor mégis csak együtt lesznek. Nem tudom, én akkor sem akarom őket együtt látni, d eközben valahol legbelül mégis... aish, nem tudom XD
    Aztán Siwon.... na, róla semmit nem tud, csak ahogy leszűrtem ebből az egészből, hogy együtt van Yoonával és mivel ő magam sem hülye, ezért gyanakodni kezdett, hogy talán aznap az a baleset nem véletlen volt, és akkor már egészen máshogy fogja látni a dolgokat. Hmmm... érdekes. Siwon biztosan szereti még Taeyeont, és ha együtt van Yoonával, akkor vele csak azért van együtt, mert... miért ne? Nem tudom. Viszont ezt a Sunbae dolog teljesen megőrjít >< Kíváncsi vagyok, ki az, szerintem akkor is Henry leszxD Viszont élek attól, hogy Shindong szája el fog járni majd Yoonánál és ez nem vezet jóhoz =/ Egyébként Taeyanggal mi lett? Mert arra is kíváncsi vagyok :D
    Mindent összegezve én már kezdek összezavarodni xD annyira kíváncsi vagyok, kivel mi történt és úgy szeretném, hogy minden végre helyre kerüljön és megkapjuk a teljes történetet, de ez persze még messze van =D Nyííí, de akkor is *-* Imádok agyalni, csak az a baj, hogy tényleg annyi minden történhetett *-* Fhúúú, jöjjön mielőbb a folytatás *-*
    Amúgy tényleg le a kalappal előtted, mert mindezt fejben összerakni biztosan nem kis munka volt =D Nekem nem menne, hogy ennyi szereplővel foglalkozzam ráadásul ilyen részletesen =D
    Najó, nem pötyögök többet, mert a végén hosszabb lesz, mint maga a rész xD
    Várom a folytatást^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is: AZTAA!!! Ezt nevezem ám kommentnek/véleménynek! (Engem egyáltalán nem zavar, hogy ennyit "pötyögtél", nagyon szívesen olvasom, és minél hosszabbra sikeredik, annál jobban örülök neki! :D )
      Amit Tiffanyról írtál, maximálisan igaz, egy egyszerű, kedves, ámde "hamarabb-beszélek-mint-gondolkodnék" lány. A legeslegalkalmasabb személy arra, hogy felkavarja az állóvizet egy olyan irodában, ahol olyan szobatársai vannak, mint amilyen Tae és Seo. :D
      Seohyunról még lesz szó a későbbiekben, de annyit elárulhatok, hogy természetesen, mint mindenkinél, az ő viselkedése, természete is okkal olyan, amilyen! (Gonosz vagyok, mi? xD)
      Akkor Taeyeon... nos, igen... amikor kiötlöttem a történet alapvonalát, olyan főszereplőt szerettem volna hozzá, akivel olyan szörnyűségek történtek, amelyet minden olvasó megért és átérez legalább olyan szinten, hogy elismeri, milyen nehéz lehet az élete. Azonban bármilyen fájdalmak érnek bennünket, az élet megy tovább, és akármilyen szörnyűségek történnek, muszáj talpra állnunk, mint ahogy Taeyeon is tette... Az élet (vagy az író xD) azonban pont akkor tud kegyetlen húzásokat produkálni, mikor már azt hisszük, megnyugodhatunk, vagy elfelejthetjük a múltat. Nincs ez másként Tae-vel sem, akinek első érzelmei a fájdalom és a rossz emlékek felszínre törése volt, mikor meglátta Siwont, de meglátjuk, hogy a későbbiekben előjönnek-e majd idővel más érzések is! ;)
      Siwon jelenlegi magánéletéről lesz még szó, de amit sugallni szerettem volna, azt elég jól megfogtad. :P Nem egy buta szereplő, azonnal levágta, hogy valami nem stimmel Tae és Yoona körül, és kezdetét is veszi ezzel a múlt feltárása! :)
      A Sunbae olyan téma, akiről nem nyilatkozom még a történet jelen szakaszában, bocsi! xDDD
      (Taeyang a következő részben benne lesz - már fenn is van! :) ).
      Remélem, az összezavarodásod nem azt jelenti, hogy átláthatatlan a történet, bármilyen szövevényesnek is terveztem, igyekszem világossá tenni a kapcsolatokat és a viszonyokat, bár kétségtelen, hogy csak apró morzsákat szórok az olvasók elé, de ígérem, idővel minden a helyére kerül majd! ^^
      Köszönöm szépen ezt a - talán rekord hosszúságú - véleményt, sok ilyet kérek szépen, ha lehet! :D

      Törlés
  2. Szia!

    Huh, sajnálom, hogy csak most írok véleményt, az utóbbi időben el voltam havazva, de most itt vagyok, olvasok és írok! :3

    Tiffany... Határozottan kedves lánynak és pozitív karakternek mondanám, néha talán már kicsit túl sok a folytonos szövegelése, meg a töretlen vidámsága, de szerintem ettől még nem lehet rossz ember. :) Valahol aranyos, és végig mosolyogtam az ő jeleneteit, mégis néhol kínosnak éreztem a szituációt, főleg Taeyeon és Seohyun részéről, de sebaj, még csak most ismerték meg; remélem jó barátok lesznek a továbbiakban ^^ Az pedig kifejezetten aranyos gesztus volt tőle, hogy Seohyunnak ajándékozott egy plüssöt :)

    Végre végre végre! Az előző résznél szívtelen voltál, amiért pont a legjobb jelenetnél hagytad abba a dolgokat, de most végül megtudhattuk, hogy hogyan is történt ez a bizonyos első találkozás... Nos, én egyáltalán nem erre számítottam, vagyis jobban mondva rengeteg mindenre számítottam, de nem voltak pontos elképzeléseim :D Talán jobb is, hogy Onewot így kicsit kivontad a képből, bár biztosan kell majd még Taenek magyarázkodnia.

    Siwonban én egyébként részről része - már amelyikben szerepel xD - egyre kellemesebbet csalódok, nem tudom miért, nekem ő még mindig olyan igazi félelmetes karakter - mondjuk ez még nincs kizárva ettől; de olyan hogy is mondjam... nem tudom megfogalmazni :'DD Nem mondom, hogy nem kedves, nem is magától elszállt, hanem olyan igazi badass karakter, aki ritkán mutatja ki az érzéseit. Na igen, ez lesz az. :P
    Szóval nekem ő részről részre egyre szimpatikusabb és kíváncsian várom, hogy bepillanthassunk abba az életbe, amit most ők élnek :) Tae reakcióját pedig teljesen megértem, ennek ellenére szerintem kicsit túl szigorú magával és Siwonnal is, hiszen Yoona tehet erről az egészről, szegény férfi még semmiről sem tud, bár erről meg nyilván Taeyeon nem tud... Na mindegy :/
    Az hogy annak a titokzatos Sunbaenek dolgoznak felettébb meglepett, egyáltalán nem számítottam rá, szóval sikerült meglepned :D Arra pedig kíváncsi lennék, hogy Yoonának sikerült megszereznie Siwont? Vagy ez az egész hiábavaló volt? Na meg a Zelo kérdés is foglalkoztat még, meg úgy alapjáraton sok minden x3
    Kíváncsi vagyok, hogy ezentúl hogyan fognak egymáshoz viszonyulni a főszereplőink, bár én csupa jót remélek, mert remek páros lennének :3

    És most megyek, elolvasom a következő részt és oda is véleményezek neked! ^^

    Ui.: Előre is bocsánat, ha valamit elírtam, rosszul fogalmaztam, nem úgy történt a történetben, mostanában nagyon fáradt vagyok és nem egy helyen hívták már fel a figyelmemet ilyesmire! ><

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^

      Még egy szép hosszú vélemény! ^^
      Tiffany egy közvetlen, szókimondó csajként jelenik meg ebben a történetben, kétségkívül ő az a karakter, aki igazán fel tudja dobni egy olyan iroda hangulatát, amelyben Tae és Seo vannak. xDD
      Bizony, hajlamos vagyok az izgalmasabb részeknél abbahagyni a részeket, így "rákényszerítve" az olvasóimat, hogy a következő és az azutáni fejezeteket is olvassák el! xD
      Siwonról talán én sem tudnék pontosabb megfogalmazást írni, mint a "badass karakter", nagyon találóan fogalmaztál! :D Biztosíthatlak, lesz még szó róla és a banda többi tagjáról.
      Tae helyzetében nem tudom én pl. hogyan cselekedtem volna. Ami történt, az egy olyan lehetséges variáció, amit el tudtam képzelni reálisként... Sok dolgot homály fed Tae előtt, így Siwon szerepét sem tudja, hogy milyen volt a tíz évvel ezelőtti eseményekben....
      Yoona és Siwon kapcsolatáról még lesz szó, csakúgy, mint Zeloról! ;)
      Szerintem nagyon is jól fogalmaztál, köszönöm szépen a véleményed! ^^

      Törlés