2015. augusztus 10., hétfő

II. rész - 11. fejezet (A hála rabláncai)

II. rész
Feltépett sebek


11. fejezet

A hála rabláncai


Taeyang két hosszú éve várt erre a napra. A mai reggel is ugyanúgy kezdődött, mint általában a többi, mióta a szöuli fegyház lakója volt. Hajnalban ébresztették, majd néhány perce volt átöltözni, mielőtt bilincsbe verve, két fegyőr kíséretében az étkezdébe vitték, ahol elfogyaszthatta a napi moslékadagjának reggelinek hívott részét. Ezúttal azonban a nap sugarai erősebben világították meg a termet, az étel is ízletesebb volt, mint lenni szokott. Ez a szabadság fénye, és a szabadulás íze volt Taeyang számára. A habzsolva elfogyasztott reggelijét követően az őrök viszont nem a cellájába, hanem az adminisztrációs irodába kísérték, ahol röpke másfél óra alatt el is végezték a szabadon bocsátásához szükséges papírmunkát.
Amikor Taeyang bekerült a börtönbe, a nála lévő személyes tárgyakat egy dobozba tették, gondosan feljegyezve annak tartalmát. Most, hogy megszabadul az épület vendégszeretetétől, visszakaphatta őket, miután a cseppet sem rokonszenves kinézetű, bibircsókos orrú, kissé elhízott hölgy egyesével ledobálta elé azokat az asztalra.
– Azt mondja, hogy... egy tárca – kezdte el egyesével kihajigálni a cuccokat a dobozból a hölgy elképesztően unott és flegma módon –, egy kulcscsomó... egy használt mozijegy... „Szerelmünk lapjai?” – mérte végig a rákvörös Taeyangot a rendőrnő.
– Most mit néz így? Az egy tök jó film! – vette ki a nő kezéből a jegyet Taeyang, aki szemeit forgatva folytatta.
– Akkor van itt még egy zsebkés, egy napszemüveg, egy ilyen izé... jojó, és végül egy... – itt a nő felhúzta a szemöldökét, és csak undorodva ledobta a fiú elé, amit talált.
– Csókolom, az egy koton... gumióvszer... tetszik tudni, mire való? Elég szomorú, hogy most így két év után még magával is használnám!
– Kussolsz, te szemétláda! Akarsz még valamit? – ordított a palacsintaszájú hölgy kétszázas vérnyomással.
– A kifizetetlen parkoló céduláimat kihagyta a felsorolásból! Nincsenek ott véletlenül? – vigyorgott vissza Taeyang, de a sértett rendőrnő csak dühösen intett a magukban kuncogó őröknek, hogy hordják el a szeme elől ezt a pimasz frátert.

Amikor Taeyang végre kijutott a börtön falain, első dolga volt, hogy a város szmogos levegőjével teleszippantsa tüdejét, és mosolyogva nyugtázta, hogy végre szabad lett. Ekkor vett észre a fegyház bejáratától nem messze álló ezüstszínű sport cabriot. Csalódottan fújtatott egyet, majd az autóhoz ballagott, és beszállt az anyósülésre.
– Yoona, te mit keresel itt? – kérdezte Taeyang, anélkül, hogy bármelyikük is a másikra nézett volna.
– Örülj, hogy nem gyalog kell bemenned a városba! – válaszolta Yoona, mereven nézve a szélvédőt, és közben a kormányt szorongatta.
– Hol van Siwon? Miért nem ő jött el? – kíváncsiskodott Taeyang, és csak most fordult a lány felé.
– Sunbae más feladatot adott neki, most nem tudott eljönni. Hidd el, nekem is lenne annál jobb programom, mint hogy egy ilyen idiótát furikázzak – fintorgott Yoona, és még mindig maga elé bámult.
– Remek... már megint Sunbae! Hogy bízhattok egy olyan pasasban, aki még a nevét sem árulta el, és sosem mutatta meg magát? – fújtatott Taeyang.
– Bíznod kell benne, te is sokkal tartozol neki, ne felejtsd el! Vagy szeretnél visszamenni a celládba? – fordult végre a fiú felé felhúzott szemöldökkel, gúnyosan Yoona.
– Én csak Siwonban bízom... ha ő azt mondja, kövessük ennek a Sunbae-nek az utasításait, akkor azt fogom tenni. Viszont az első adandó alkalommal rá fogom venni őt, hogy hagyjuk ezt a csávót a mocskos terveivel együtt! – tette karba kezeit Taeyang.
– Hálátlan szemét vagy! – rivallt rá Yoona a duzzogó Taeyangra. – Tíz éve ő volt az, aki megmentett bennünket a börtöntől, vagy a javítóintézettől, ami még talán annál is rosszabb! Veled ellentétben Siwon fel tudja fogni ésszel, hogy egy ilyen befolyásos embert, mint a Sunbae, nem verhetünk csak úgy át büntetlenül! Azt is neki köszönheted, hogy a kis magánakciód után csak két évig kellett itt rohadnod! Ez rohadtul ne felejtsd el, az adósa vagy, csakúgy, mint mi! – fejezte be Yoona.
– Az biztos, hogy még egyszer nem akarok ide visszakerülni! Segíteni fogok, de szemmel tartom majd ezt a Sunbae-t, és téged is, Yoona! Benned sem bízom! – mutatott a lányra komoly arckifejezéssel Taeyang, mire Yoona gúnyos kacagásba kezdett.
– Érdekel is engem! Ha csak egy kicsivel több eszed van, mint amennyi látszik rajtad, akkor eszed ágában sem lesz keresztbe tenni sem Sunbae-nek, sem pedig nekem, mert akkor vissza fogod sírni az elmúlt két évet, azt garantálom! – fejezte be szinte félelmetes hangon Yoona, és beindította a kocsit.
– Tehát elkezdődött a LeeTech vállalat elleni akció! – dünnyögte csak úgy magának Taeyang, mire Yoona csak némán bólintott egyet, és elindultak a városközpont felé.


Eközben a LeeTech vállalat irodaházában Onew sikeresen igazolta, hogy Way és Choa jogosult az épület előtti parkolásra, és a lányokat, pontosabban Way-t csak azért büntette meg a rendőr, mert iratok nélkül vezetett. Az ikrek így is hálásak voltak kedvenc Oppájuknak, és sietve távoztak is, mielőtt újabb bajba kerültek volna. Onew dolga végeztével a bejárat felé indult, ahol összefutott az éppen távozni készülő Siwonnal és Shindonggal.
– Máris elmennek? – kérdezte önkéntelenül is Onew, tágra nyitott szemekkel.
– Sajnálom, de közbejött egy váratlan esemény. Ne aggódjon, a megbízóm ajánlata sziklaszilárd alapokon nyugszik. Hamarosan újra fel fogjuk keresni a további részletek miatt – mondta Siwon diplomatikusan.
– Rendben! – mosolygott Onew. – Akkor a viszontlátásra! – köszönt el illedelmesen meghajolva, majd Siwon és Shindong is ugyanígy tett. Onew már éppen belépett volna a bejárati ajtón, mikor pár lépés távolságból Siwon még utána szólt.
– Ja, igen... lenne itt még valami! Szeretném, ha az a kolléganője foglalkozna a projektünkkel, akit behívott az irodájába. Mindössze ez lenne a kérésem.
Onew-nak eszébe jutott Taeyeon furcsán ijedt tekintete, amikor meglátta Siwont, de kénytelen volt most azonnal válaszolni, ezért gyanakvó, de mégis kedves arccal válaszolt.
–  Természetesen, ez megoldható.
Siwon és Shindong ezután ismét meghajoltak, majd beszálltak az autójukba, és elhajtottak, Onew pedig a lifttel visszament a legfelső emeletre.

Jiyeon haláli nyugalommal fogadta Onew-t, aki szinte érezte a levegőben, hogy történt valami, amíg távol volt.
– Mi ez a nyüzsgés, ami kihallatszik a menedzseri irodából? – mutatott Taeyeonék szobája felé Onew.
Jiyeon még mindig a körmét reszelgette, és rezzenéstelen arccal válaszolt:
– Az új lány... hogy is hívják? Tiffany! Szóval Tiffany sikoltozott, és segítségért kiabált az előbb, mert a mosdóban rátalált a kis kedvencedre, aki elájult.
– Micsoda? – kiáltott fel aggódóan Onew.
– Ugyan már! – cuppogta Jiyeon nagyokat sóhajtva. – Semmi baja, szerintem csak a szokásos színjátéka, hogy figyeljenek rá. Nem is akarta, hogy orvost hívjunk, benn van az irodájában! – biccentett érdektelenül Jiyeon Taeyeonék szobája felé, mire Onew izgatottan szaladt oda, és kopogás nélkül benyitott a lányokhoz.
– Taeyeon! Jól vagy? Azt hallottam, elájultál! Hívok egy orvost! – mondta szinte kiabálva Onew.
– Semmi baj, jól vagyok. Csak egy kis rosszullét, semmi több... – válaszolta sápadtan Tae, mosolyt erőltetve arcára, miközben körülötte téblábolt Seo és Tiffany is.
– Azonnal menj haza, és pihenj! Szólok valakinek, hogy kísérjen haza! Este pedig hívj fel, hogy jobban vagy-e már! – utasította a lányt Onew, majd zavarba jött, mikor Tiffany és Seohyun csodálkozva nézett rá, és inkább jobbnak látta, ha szépen kimegy innen, és becsukta az ajtót.
Ahogy a három lány magára maradt, Tiffany huncut mosollyal fordult Tae felé.
– Úgy látom, a főnök fülig szerelmes beléd! – kacsintott Fany.
– Ugyan már, badarság! – szeppent meg Taeyeon. – Csak nagyon régóta ismerem, és pusztán aggódik miattam.
– Hidd el, csajszi, én teljes pontossággal meg tudom állapítani az ilyesmit, ehhez nagyon értek! – nevetett Tiffany. – Seo és én majd hazakísérünk, rendben van? A főnök ezek után, hogy így zavarba jött előttünk, úgy is elenged, és hogy jobban legyél, csapunk egy ismerkedős napot, persze, csak ha jobban érzed magad!
Taeyeon zavarában egyetértően bólintott egyet, majd engedett a túlerőnek, és felvette a táskáját, hogy indulhatnak.

–  Gyere te is, csajszikám! – intett már az ajtóból Tiffany Seohyunnak, aki szintén elmosolyodott, és miután gondosan elpakolta a táskájába James-t, a lányok után sietett.

8 megjegyzés:

  1. Na jó most komolyan miért mindig a legjobb résznél hagyod abba. Még azt is elfelejtettem hogy beteg vagyok. Kiváncsian várom a folytatást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihhi.... xD
      Igaz, igyekszem mindig olyan ponton abbahagyni az aktuális részt, hogy minél jobban várjátok a következő részt! :3
      Remélem nem komoly a betegséged, és hamar meggyógyulsz! ^^
      Köszönöm szépen a kommentet! ^^

      Törlés
  2. Na, és akkor meg is érkeztem ide is :D Igyekszem ide is olyan hosszan írni, mint az előbb, bár hulla fáradt vagyok, szóval ez nem biztos, hogy menni fog =/
    Nos... Taeyang*-* Végre! Nem tudom, miért, de annyira szeretem a karakterét. Ő olyan...hülye. Nem azért, de ő lehet csak olyan szerencsétlen, hogy börtönbe került, és ha belegondolok, kicsit a kinézete is tényleg olyan bűnöző xD Mindenesetre én nagyon kinevettem, amikor kiderült, hogy lecsukták és ugye most szabadult. Ráadásul amit ott levágott azzal a nőcivel.... hát az kegyetlen volt =D Azt hiszem, Taeyang is olyan szereplő lesz, aki a beszólásaival fel fogja dobni a történetet :D

    Tudom, tudom, nem mondasz semmit, de az a Sunbae akkor is Henry lesz! Egyedül ő nem szerepel még a történetben a felsoroltak közül, habár... azt mondtad, hogy ez a szereplőgárda még bővülhet. Ebből kiindulva meg abból, hogy nagyon rejtegeted ezt a Sunbaet, lehet ő egy olyan szereplő lesz, akinek direkt nem írtad le a felsorolásba a nevét :D Mindegy, nem érdekel, én már akkor is rettenetesen várom, hogy ki lesz az. :D Ha nem Henry, akkor ötletem sincs, mert tényleg bárki lehet xD

    Na, és visszatérve... Fúúj, Yoona, utálom ezt a csajt xD Nem tudom, de képtelen vagyok megszeretni őt, holott egyébként az SNSD-ből ő az egyik kedvencem :D Na, és Taeyang se hülye, végre valaki, aki tudja, hogy ebben a Sunbaeban nem kellene megbízni. Tuti, hogy még ezer meg ezer dolog lesz, ami nem úgy lesz, ahogy mindenki hitte és Taeyangnak lesz igaza. Mert bármennyire is tett jót Siwonékkal és húzta ki a szarból őket, azért ha jól tudom, Yoonának ez a Sunbae adta oda a robbanószereket vagy miket, ami miatt Taeyonnal a baleset történt. =/ Vagy nem? Úristen, annyi információ keveredik a fejemben? >< Mindegy, szóval én sem bízom meg ebben a Sunbaeban, főleg úgy, hogy elkezdődött a LeeTech elleni akció... ez közel sem hangzik jól,és van egy olyan érzésem, hogy ezalatt a tíz év alatt arra gyúrtak, hogy ezt a vállalat tönkretegyék, ahogy anno is akarták. Ajajj. Tényleg nem bírok a seggemen ülni, annyira izgulok :D

    Onew meg tényleg bele van zúgva Taeyeonba, és nagyon sajnálom is emiatt, mert szerintem Taeyeon sosem fogja viszonozni az érzelmeit. Ettől függetlenül szerintem Onew mindig ott lesz Taeyeonnak, de akkor is féltem, mert ha végre Onew is belátja saját magának, hogy esélytelen a dolog, az bizony nagyon fog neki fájni =/ Remélem, hogy Tae azért jól lesz és hogy Tiffany és Seo felvidítják egy kicsit, habár ilyen helyzetben nehéz lehet =/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezúttal is szép hosszú véleményt kaptam Tőled, aminek én csak örülök! :D
      Akkor hát... Taeyang. Bíztam benne, hogy sokaknak tetszeni fog a karaktere (így Neked is, aki szereti a kicsit "rosszfiús", de mégis galamblelkű karaktereket :) ). Csakúgy, mint Shindong, ő is egy kis vidámságcsempészési céllal szerepel a történetben, bár nem pont ugyanolyan módon. Tulajdonképpen ő is egy őszinte, hűséges, végtelenül egyszerű gondolkodású srác, aki valahogy megérzi, ha valami nem stimmel. Így van ez Taeyeangnak a Sunbae-hez és a Yoonához való viszonyulásával is...
      A Sunbae-ről jól látod, nem mondok semmit! xDDDD (persze, idővel minden ki fog derülni, megígérem :D ).

      Yoona amint láthatod, nem változott sokat a tíz év alatt ("előnyére" pedig pláne nem xD). Taeyang nem is titkolja előtte, hogy nem bízik benne, de az ellenszenv kölcsönös köztük. :) Igen, a Sunbaenek köze volt a robbanáshoz, amiben ugye Yoona volt a "végrehajtó"....
      A LeeTech-hel kapcsolatos megérzéseid nem csalnak, annyit elárulok! ;)

      Onew... nos, igen, ő a viszonzatlan szerelem csapdájában van, ami talán még fájóbb tud lenni akkor, ha egyébként a másik fél jó barátként néz rá. Természetesen a történet egyik fő szála lesz az Onew-Tae-Siwon(-Yoona) szerelmi sokszög. ^^
      Tae alapvetően bizalmatlan az emberekkel, majd meglátjuk, Fany és Seo "áttöri"-e a falat, amit maga köré épített.
      Nagyon köszönöm a véleményt! ^^

      Törlés
  3. Nekem Tiffany a kedvencem, olyan cukiiiiiii, hogy így barátkozik <3
    Yoonaa meg pfuuuujjjj :/ remélem, hogy majd hamar kiderül mekkora gonosz dög!
    ajjj én is sajnálom Onew-et, mert olyan aranyos, hogy így szereti Tae-t és én nagyon szurkolok, hogy összejöjjenek, bár gondolom, hogy erre kevés az esély... na meg hát én mindig az esélyteleneknek szoktam szurkolni :D de azért tök joo lenne, mert megérdemelnék, hogy boldogok legyenek, meg olyan cukik lennének együtt :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tiffany valóban nagyon közvetlen, csak egy ilyen stílusú lány tud életet vinni Tae és Seo életébe. :)
      Yoona még jó sok dolgot fog tenni, amivel rá fog szolgálni az utálatokra. xD
      Onew Tae iránt érzelmeiről pedig még lesz szó! ^^
      Köszi a kommentet! ^^

      Törlés
  4. Szia!

    Az elején nagyon meglepődtem, mikor Taeyanggal indítottál, aztán ezt csak fokozta az, hogy a börtönből szabadult... Húha, hát mi mindenről maradtunk le ezalatt a tíz év alatt, amit átugrottál? :'DD Egyébként nagyon örültem neki, hogy szerepel a történetben, ugyanis Taeyang nagy kedvencem, a karakter is eléggé szimpatikus, hát én konkrétan szakadtam a röhögéstől az elején, mikor a nővel beszélgetett xDD Igen, határozottan megértem az őrök magukban jót mulatok reakcióját is, én valószínűleg elröhögtem volna magam a helyükben :DD
    Valahogy sejtettem, hogy itt most fel fog bukkanni Yoona, de továbbra is ő az első, akit kidobnék a LeeTech legfelső emeletének legnagyobb ablakából, viszont utána szorosan még mindig Jiyeon ballag - akinek azért így titokban megjegyezném, hajlandó lennék esélyt adni, mert nem látom én annyira reménytelennek az ő karakterét x) Szóval nála reménykedem, hogy majd megváltozik, Yoonánál már semmiben, ő maradhat az utálom halomban. :P
    Nna és akkor most valami csúnya dolgot terveznek a LeeTech ellen? :o Mondjuk ez érthető lépés is lenne, de azért kíváncsian várom, hogy mi fog ebből kisülni, és mi érdeke van ebből ennek a titokzatos Sunbaenek... Igen, az ő kiléte is felettébb foglalkoztat már engem, és itt ezen a ponton Taeyanggal is teljesen egyetértek: BIZTOSAN ROSSZ ÖTLET BÍZNI BENNE, AHOGY PERSZE TERMÉSZETESEN YOONÁBAN IS. (bocsánat, szeretem a nagybetűket, túlságosan is >>)

    Onew reakciója tulajdonképpen édes volt, szerintem én lennék a világ legboldogabb nője, ha értem is így aggódna valaki, FŐLEG Ő :') És akkor itt most kijelenthetem, hogy igen, megtaláltam a kedvenc karakterem, mert Onew az, és remélem ez a továbbiakban is így marad :3 (Általában nem a főszereplők közül választom ki az adott történetbeli kedvenc karakteremet, de persze ez csak úgy mindig jön nálam, ösztönből x3)
    Jó főnökhöz méltóan hazaengedte Taeyeon-t, a helyében nyilván én is ezt tettem volna, gyengéd érzelmek ide vagy oda, ez akkor is becsülendő tett, főleg a mai világban már, hiszen általában sokkal rosszabb főnököket fog ki az ember :)

    Remélem azt az ismerkedős napot is leírod majd részletesebben, ugyanis nagyon kíváncsi lennék rá :3 Seohyun nekem kicsit feloldottabbnak tűnik már a lányok közelében, és ezt kifejezetten aranyosnak találtam most :) Taeyeonnak szerintem kellenek az ilyen barátok, szóval maradjanak is meg neki! :3

    Várom a következő fejezetet, hozd hamar! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^

      Tíz év hosszú idő, rengeteg minden történhet ezalatt. Bizony, Taeyang ebből egy kis időt a rács mögött töltött. :) A személyisége egyszerre "macsós" és érzelmes, de ugyanakkor őszinte és egyenes jellem. Ezért vállalja fel nyíltan Yoona előtt, hogy nem kedveli (akit ez különösebben nem érdekel xD).
      Nos, ha eddig Yoona rászolgált a "kidobásra", akkor kétlem, hogy a közeljövben meg fog változni a véleményed a szerepéről. XD
      Bizony, A Bam haneul tagjai a Sunbae vezetésével egy terv végrehajtásába kezdtek a LeeTech ellen, a részleteket természetesen később megtudhatjátok majd! :)
      Onew minden dolgozójáért aggódik, de abban igaza van Jiyeonnak, hogy Taeyeonért azért jobban! :) Örülök, hogy szimpatikusnak találod a karakterét, mert Taeyeont leszámítva talán ő az, akinek a legtöbbet "adtam" a saját személyiségemből. :3
      Az ismerkedős napra pedig számíthatsz, megígérem! ;)
      Nagyon köszönöm a véleményed! ^^

      Törlés