2015. szeptember 15., kedd

II. rész - 14. fejezet (Az álarc felfedése)

II. rész
Feltépett sebek


14. fejezet

Az álarc felfedése

 

Szöul városközpontjában több neves, és sokcsillagos szálloda terült el. Egyik-másik teljesen beleolvadt a környező irodaházak közé, némelyek pedig igyekeztek kitűnni az egyhangú felhőkarcoló rengetegből. A belvárosban, a Jung-gu kerületben fekvő „The Shilla Seoul” szálloda egy igazi ötcsillagos luxusszálloda, amelynek külön bevásárlóközpontja, több étterme és egy teljes körű wellness részlege is van. Nemcsak koreai, hanem külföldi, elsősorban japán, amerikai és francia üzletemberek szálláshelyéül szolgált, de több turista is megfordult ezen falak között.
Yoona ennek a szállodának a parkolójába fordult be kocsijával Taeyang legnagyobb meglepetésére. Már a parkolóház nagyjából akkora lehetett, mint a börtönben az a közös tér, ahová mindig kiengedték őket délutánonként egy-két órácskára.
– Mit keresünk mi itt? – csúszott ki hangosan Taeyang tátva maradt száján.
– Itt lakunk. Ezt is Sunbae-nek köszönhetjük. Még mindig azt mondod, hogy nem érdemes követnünk az utasításait? – mondta fölényesen Yoona, miközben leállította a kocsi motorját, és kecsesen kiszállt a járgányból. A fiú ámulatba esve követte őt.
Amikor beléptek a szálloda fogadótermébe, a szemben lévő hatalmas recepciós pult felé igyekeztek. Taeyang még soha nem látott ehhez fogható színpompás gazdagságot, és el kellett ismernie, hogy a tíz évvel ezelőtti helyzetükhöz képest valóban felvitte Isten a dolgukat. Yoona bűbájos mosollyal lépett a fiatal recepciós hölgyhöz.
– Choi úr vendégei vagyunk. Kérek szépen egy kulcsot a szobájához, Im Yoona vagyok. Ő itt van? – kérdezte Yoona, mintha csak hazajárt volna erre a fantasztikus helyre.
A pult mögött álló lány kedvesen mosolyogva pillantott az előtte lévő monitorra, és kisvártatva meg is találta, hogy a Choi Siwon néven bejelentkezett vendégük a legfelső emeleten lévő lakosztályukban tartózkodik jelenleg. Gondosan előkereste a kulcsot, majd tájékoztatta a két jövevényt, hogy Siwon már várja őket.
Yoona és Taeyang ezután a lifthez siettek, amely szerencséjükre éppen a földszinten állt üresen. Miután Yoona megnyomta a legfelső szintet jelző gombot, becsukódott a liftajtó, és elindultak az ég felé. A lány a lehető legtermészetesebb módon nézett maga elé, majd egyszerre a börtöni divat szerint felruházkodott Taeyangra nézve így szólt:
– Most nézem csak, hogy vagy felöltözve. Majd találunk neked valami rendes ruházatot! – fintorogta, majd szándékosan nem nézett a fiúra.
– Mi a bajod a ruháimmal? – hördült fel mérgesen Taeyang.
– Felőlem... akkor rohadjon rád ez. De akkor ez volt az utolsó alkalom, hogy együtt utaztam veled! – szögezte le a lány, mire a lift hirtelen megállt, és a jelzőhangot követően kiléptek a legfelső szint folyosójára. Szinte azonnal megtalálták Siwon lakosztályát, ahová Yoona kopogás nélkül nyitott be.

A szoba társalgó részében Siwon és Shindong beszélgettek éppen, mikor felfigyeltek a két jövevényre. Shindong kissé mackós termete ellenére szöcskéket megirigylő gyorsasággal pattant fel a kanapéról, hogy üdvözölje rég nem látott barátját.
– Taeyang! Tesó! Örülök, hogy látlak végre! – ölelte meg a pompától még mindig kissé megszeppent Taeyangot.
Yoona szó nélkül ült le az egyik fotelbe, Siwon a helyén ülve méregette a tekintetével, miközben kezét a szájához emelve mélyült el gondolataiban.
– Jó látni téged, Taeyang! – üdvözölte végül barátját Siwon is, és mutatta neki, hogy foglaljon helyet.
– Mi a fene folyik itt? Megütöttétek a jackpotot? – nézett körbe a Bam haneul többi tagján Taeyang, miután mindannyian körbeülték a szoba közepén lévő nyugati típusú dohányzóasztalt.
– Yoona nem mesélte? A Sunbae fizeti ezt az egész mindent! Még a bárból is ingyen ihatunk! – vigyorgott Shindong, de Siwon csendre intette.
– Most, hogy végre te is itt vagy, megbeszélhetjük a továbbiakat. Amint azt tudod, a Sunbae azt szeretné, ha segítenénk neki a LeeTech vállalat ellehetetlenítésében – kezdte Siwon.
Taeyang erősen koncentrálva itta Siwon minden szavát, akire Shindong szintén úgy figyelt, mintha először hallaná a terv részleteit. Yoona ezalatt unott arckifejezéssel felvett egy magazint, és lapozgatni kezdte.
– Arról van szó, hogy a Sunbae nevében az én nevemen lévő fantomcég befektet a LeeTech vállalatba. Az üzleti együttműködés jegyében a LeeTech neve alatt támogatásokat szerzünk a többi nagyvállalattól egy marketingprojekthez. Amint minden jelentősebb vállalattól sikerül jelentős összeget kicsalnunk, a pénzt a fantomcégen keresztül kiszervezzük a Sunbae Seychelle-szigeteki offshore cégébe.
– Aki esetleg nem tudná, az offshore cégek olyanok, amelyeknek nem lehet visszakövetni a tulajdonosi viszonyait, és a cég jövedelmét a tulajdonosoknak úgynevezett osztalékként ki lehet venni adómentesen, vagy nagyon alacsony adókulccsal – szólt közbe fel sem nézve a magazinja mögül Yoona, mert látta, hogy Taeyang és Shindong kissé elveszítette a fonalat.
– Így van – vette vissza a szót Siwon. – A lényeg tehát, hogy a nagyvállalatoktól kicsalt pénzt kilopjuk a Sunbae-nek, és ezzel a marketingprojekt becsődöl. Az átvert vállalatok visszakövetelik a pénzüket, mire a LeeTech fizetésképtelenné válik, és végül csődöt kell jelentsen.
– Mi ebből a mi hasznunk? – tért a lényegre Taeyang, kissé előrehajolva, hogy még jobban hallja Siwont.
– A Sunbae annyi pénzt ad nekünk, hogy életünk végéig semmi gondunk nem lesz – válaszolta Siwon.
– De miért kell ebbe az off...izé cégbe kilopni a pénzt, mikor mi is zsebre tehetnénk? – értetlenkedett Shindong, mire Yoona dühösen ledobta az újságot, és annyira ráförmedt Shindongra, hogy a fiú még össze is rezzent.
– Te idióta! Ha meglépnénk ezzel a pénzzel, a szomszéd városba sem jutnánk! A Sunbae-nek ez a pénz nulla, de ha átvernénk, az biztos, hogy a föld alól is előkaparna minket, és megetetne a vaddisznóival! – tette karba kezeit a lány, és fejét rázva sóhajtott egy nagyot.
– Elég legyen! – szólalt fel határozottan Siwon, mire a többiek engedelmesen elhallgattak, egyedül Yoona puffogott Shindong értetlenségén. – Ma délelőtt Shindong kiderítette, hogy a LeeTech elnökének van egy húga – folytatta Siwon, de hanglejtésén érződött, hogy inkább el akarja terelni a szót.
– Nocsak! Na, és jó csaj? – csillant fel Taeyang szeme, de Shindong közbekiabált:
– El a kezekkel! Én láttam meg először!
– Jól van na! – tette fel a kezeit Taeyang, majd huncut mosollyal hozzátette – Félsz, hogy az én testem kellene neki, a te hájas valagad helyett, mi?
– Taeyang, neked más feladatot szánok, te nekem fogsz segíteni! A LeeTech elnökének húgát, hogy is hívják? Choa! Na szóval Choa-t Shindong fogja figyelni, hátha előnyt tudunk kovácsolni ebből – zárta le a vitát Siwon.
– Akkor már csak egy dolgot szeretnék tudni! – törte meg a pillanatnyi csendet Taeyang. – A Sunbae-nek mi haszna vagy előnye származik abból, ha a LeeTech vállalat csődbe kerül, és miért pont ezt a céget szemelte ki magának?

Ekkor váratlanul kinyílt az ajtó, és egy Siwonékkal nagyjából egyidős, elegánsan öltözött srác lépett be a szobába.
– Taeyang, azt neked nem kell tudnod még. Ez egyelőre maradjon az én titkom – mondta a fiú, akire mindenki meglepetten nézett fel a helyéről.
A helyiségben egy pillanatra halotti csend támadt. Talán még a rovarok is abbahagyták a repülést, hogy szemügyre vehessék a határozott fellépésű idegent, aki váratlanul betoppant a szobába. A fiatal fiú nem lehetett több huszonöt-huszonhat évesnél, a hajviselete ápolt, az öltönye igényes, és szemmel láthatóan a legdrágább márkájúak egyike volt. Kerek formájú szemüveget viselt, ami egyszerre kölcsönzött arcának kisfiús és komoly karizmát is.
– Ki a franc vagy te, hogy csak úgy hívatlanul beállítasz ide? Én honnan tudod, ki vagyok? Kihallgattál minket? – kiabálta Taeyang, és felugrott, hogy elkapja a titokzatos idegen grabancát, aki azonban vékonyabb termete ellenére elképesztő pontossággal kibillentette a nálánál nagyobb darab Taeyangot az egyensúlyából, aki így egy hatalmasat zakózott a padlón.
– Nem csalódtam benned, még mindig heves a vérmérsékleted – közölte félelmetesen higgadt hangnemben az idegen, és megigazította az előbbi mozdulattól félrecsúszott nyakkendőjét.
– S...Sunbae? – kérdezte bátortalanul hunyorítva Yoona, miközben a szemüveges srácot méregette. Erre a többiek, még a földön fekvő Taeyang is meglepetten előbb Yoonára, majd az idegenre néztek, aki az előbbi higgadtságát megőrizve így szólt:
– Bizony, Yoona, én vagyok az. Te megismerted a hangom. Siwon, Shindong... örülök, hogy végre találkoztunk ennyi év után! – biccentett a másik két fiú felé a Sunbae, majd leült Taeyang üresen maradt helyére, egyik lábát a másikra téve, és láthatóan várta a kérdéseket.
– Sunbae... minek köszönhetjük a látogatásod, és azt, hogy felfedted magad? De ne haragudj meg, valahogy idősebbnek képzeltelek... – kezdte Siwon.
– Sajnos korábban nem fedhettem fel magam még előttetek sem, de most, hogy elkezdtük az akciót, úgy gondoltam, megérdemlitek, hogy tudjátok, ki is vagyok valójában – válaszolta a Sunbae.
Taeyang végre felkelt a padlóról, és felemelt hangon mutatott az idegenre:
– Én nem bízom benned! Sunbae? Persze... egy taknyos kölyök vagy, semmi több! Ha nem csúszom meg az előbb, kitörtem volna a nyakadat is!
A Sunbae arca szinte meg sem rezzent, láthatóan nem ijedt meg Taeyang kiabálásától. Mikor mindenki ránézett a többiek közül, így szólt:
– Igazad van, hagyjuk a Sunbae-t végre! A nevem Henry Lau. Mostantól fogva viszont mindannyian azt csináljátok, amit mondok! Lássunk hozzá a LeeTech vállalat kifosztásához!



6 megjegyzés:

  1. Tyhűha az előszö részhez képest ez jobban a foldhoz vagott. Vegre Sunbae is felfedte magat Siwonnek elött. Kiváncsi vagyok mi sül ki ebből az egész helyzetből és hogy miért akarja tönkre tenni Onew vállalatát. Igy tovább nagyon királ y ahogy írsz. ☺☺☺☺☺☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos igen, itt már több minden kiderült arról, mi is a történet egyik alapja, ami a LeeTech vállalat tönkretétele... Természetesen később mindent meg fogsz tudni, csak türelem! ;)
      Nagyon köszönöm a dicsérő szavakat, igazán jólesik! :3

      Törlés
  2. MONDTAM! HOGY MEGMONDTAM, HOGY HENRY LESZ A SUNBAE!!!! NYIHÁÁÁÁÁ *-* De milyen szép belépése volt, ez tetszett =D Huh... *-* Azért nem semmi a csávó, valljuk be. De ez most kezd egyre izgalmasabb lenni, és ahogy Taeyang kérdezte, engem is rettentően érdekel, hogy miért pont a LeeTech vállalatot akarja tönkretenni. Tuti, hogy valami köze van Onewhoz, lehet, hogy az eltitkolt testvére? o.O Najó, megint kezdek túl sokat gondolni, inkább bárok még... de akkor is, szerintem valami rokoni kapcsolat lesz kettejük között... aztán ki tudja :D
    Kíváncsian várom, mi lesz a folytatásból, mert ez tényleg egyre érdekesebb lesz, és azt hisze az izgalmas részek majd mostantól fognak beindulni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehehe... :D
      Igen, rájöttél, piros pont! (bár a múltkor Krystal elég nagy segítséget nyújtott, bár kétségtelen, hogy már korábban is említetted, hogy Henry a Sunbae) :D
      Az igazi kérdés nem is az, hogy ki a Sunbae, hanem amire Te és Taeyang is kíváncsiak vagytok. Igaz, a válaszokra még mindkettőtöknek várnia kell.... xDD
      Valóban, innentől kezdve már tényleg elkezdődött a történet, az előzményeken (és ezzel az I-II részen) lassan túl is leszünk. ^^
      Örülök, hogy tetszett, és annak is, hogy Henry belépője tetszett :D Köszönöm a véleményt! ^^

      Törlés
  3. Szia!
    Huh, ez a rész aztán nem volt semmi! Erre álmaimban sem gondoltam volna, de tényleg! Engem sikerült meglepni, de haladjunk csak sorjában :D

    Yoona még mindig az igazi kígyó nekem a történetben, ha már választanom kellene, akkor még Jiyeon is előrébb lenne a listámon, mint ő. Valahogy a valódi életben sem szimpatikus nekem, így kifejezetten örültem, hogy rá került ez a szerep, de szerintem ezt még valamikor a kezdetekkor kifejtettem neked :D A lényeg, hogy sajnálni nem tudom, ámbár nem is lenne miért!
    Nem értem mire fel bánik ilyen lekezelően másokkal, mikor ő sem volt sohasem több Taeyangnál; ezen a ponton még Jiyeonnak is értelmesebb ez a mindenkit-lenézek-mert-megtehetem stílus :D Mindegy is, a lényeg, hogy ugyanazt tenném vele, amit ő tett Taeyeonnal, sőt még rosszabbat is c: ((Néha, kicsit beteges fantáziám tud lenni, de ezt igyekszem nem kimutatni xDD))

    A Sunbae kiléte pedig... Nos, új karakter, és gondoltam, hogy valamilyen köze lesz a srácokhoz, de azt tényleg nem gondoltam volna, hogy pont Henry az! Bár nem ismerem annyira a Sujut, mint bandát, sem személyiségileg, de előbb tippeltem volna egy Heechulra, mint rá x) Sikeresen megleptél, bár a karakteréről még mindig nem tudok semmit eldönteni, nekem olyan semleges, remélem ez majd később kiforrja magát, ha esetleg többet megtudunk róla :)
    Azt viszont előre látom, hogy lesznek még bajok abból, amit terveznek a vállalat ellen, már csak abból kifolyólag is, hogy Taeyeon ott dolgozik, amire Siwon már rá is jött... Kíváncsi lennék mi játszódhat le a fejében! Tudom, naiv dolog álmodozni, de hát nem lenne szép, ha végül Tae érdekében visszatáncolna ettől az egésztől? :3 Én most egy ilyet el tudnék képzelni, aztán hogy lesz-e belőle valami, avagy sem, az már tényleg a jövő zenéje :P

    Egyébként ezt már régóta le szerettem volna írni, de az előző rész olvasása közben fogalmazódott meg bennem, hogy férfiként mennyire remek munkát végzel a női karakterek megformálásával :) Eddig mindegyikükben találtam egy kis pluszt, ami rájuk kimondottan jellemző, és abszolút valósághű! Nem eltúlzott, nem is túlbagatellizál karakterek, ami szerintem a legfontosabb a történet során, hogy ilyenek legyenek. Én is szoktam - inkább csak magamnak - írni, és sokszor meggyűlik a bajom a férfi szereplők személyiségének megformálásával, így fogalmam sincs, hogy neked ez mennyire nehéz, vagy sem, csak gondoltam megosztom ezt veled! :3

    Na, most már írhatom azt, hogy várom nagyon a következő fejezetet, és igyekszem ezentúl nem ekkora kihagyással olvasni! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^

      Igen, emlékszem, hogy Yoona kapcsán már említetted, hogy kevésbé szimpatikus Neked, és ami azt illeti, én magam is hozzájárultam már eddig is ahhoz, hogy ez ne is változhasson meg olyan nagyon... :D

      A Sunbae (vagyis Henry) kiléte, múltja és tettének indokai az egyik olyan szál a történetben, amely a végéig fennmarad majd, és remélhetőleg izgalomban fogja tartani az olvasókat.
      Természetesen hatással lesz Siwonra, Taeyeonra, és a többiekre is, de hogy hogyan, az egyelőre maradjon meglepetés! ;)

      Most nagyon boldoggá tettél, hogy tényleg úgy látod, hogy a női karakterek hitelesek, és tetszenek Neked! Igyekeztem különböző személyiségeket bemutatni (pl. Tiffany és Seo talán a legjobb példaÖ, illetve olyanokat, akik csak alig-alig különböznek egymástól, de valamiben mégis (talán Krystal és Jiyeont tudnám itt megemlíteni).
      Az igazat megvallva, nekem a női karaktereket valahogy könnyebb megformálni (ne kérdezd, miért és hogyan, fogalmam sincs xDD), biztos azért, mert a harmadik ikszen túl, már találkoztam a legkülönfélébb emberekkel... :)

      Próbálom, nem túl sokáig húzni a következő rész megírását, nagyon köszönöm a véleményed! ^^

      Törlés