2015. július 17., péntek

I. rész - 7. fejezet (Pártfogók és pártfogoltak)

I. rész
Tíz évvel ezelőtt


7. fejezet

Pártfogók és pártfogoltak

Zelo annyira meglepődött azon, hogy Krystal ismeri a Bam haneult, hogy agya teljesen leblokkolt. Tanácstalannak érezte magát, pedig már rengetegszer került bajba eddigi élete során. Ezúttal érezte azonban, hogy a mostani helyzet más, mint korábban bármelyik. Nem akart visszamenni a játékterembe, a szállásukra nem mehetett, azt pedig nem tudta, hol vannak Taeyeonék. Talán, mert valahol örült annak, hogy nem kell elmagyaráznia saját helyzetét, talán, mert megkönnyebbült, hogy egy ismerős arcot lát maga körül, mikor más nem lehet körülötte, és talán azért, mert nagyon tetszett neki Krystal, eleinte szó nélkül követte a lányt, ahogy ő intett neki, hogy kövesse.
Kis idő múlva egy takaros kis udvari előtérrel rendelkező családi házhoz értek, ahol Krystal elővett egy kulcsot, és kinyitotta a kaput, majd mosolyogva Zelora nézett.
– Gyere be nyugodtan, a szüleim külföldre utaztak, nem jönnek haza egy jó darabig. Itt nyugodtan beszélgethetünk! – tette hozzá a lány, majd belépett az udvarba, és nyitva hagyta Zelo számára az ajtót.
– Honnan tudsz te a Bam haneulról? – kérdezte erre Zelo, mozdulatlanul állva a kapu előtt.
– Mindjárt megtudsz mindent, amit én is tudok, csak ne itt az utcán álldogáljunk! – válaszolta Krystal, majd elindult, hogy kinyissa a ház bejárati ajtaját is, mire a fiú bizonytalan léptekkel követni kezdte.

Ahogy beléptek a házba, Zelo tátott szájjal nézett körül a csodálattól. Még soha nem járt ehhez fogható helyen. Az ablakok nélküli földszinti előtérnek valóságos mennyországi fényt kölcsönzött egy monumentális, kristály alakú csillár, ami szokatlan volt a fiú számára a sötét raktári helyiséghez képest, ahol ő lakott a többiekkel eddig.
– Wow! – ámuldozott Zelo akaratlanul is csodálattal teli pillantásokat vetve a kifinomult ízlésre utaló berendezésekkel, dísztárgyakkal teli helyre.
– Üljünk le a nappaliban! – javasolta Krystal, és belépett a tőlük jobbra lévő szobába.
Zelo csak akkor képedt el igazán, mikor meglátta a hatalmas TV-készüléket, valamint az íróasztalon pihenő, legmodernebb számítógépet.
– Mindig is ilyet szerettem volna! – csillant fel Zelo szeme a PC láttán, de erőt vett magán, és nem rohant oda egyből bekapcsolni.
– Foglalj helyet! – mutatott illedelmesen a lány a kanapéra, majd miután mindketten kényelmesen elhelyezkedtek, Zelo végre megkérdezte, amitől fúrta az oldalát a kíváncsiság.
– Hogy értetted azt az előbb, hogy egy Sunbae már gondoskodott a Bam haneul-ról?

Krystal mosolygott egyet, majd vett egy nagy levegőt, és belekezdett a mondandójába:
– Amint látod, a szüleim elég gazdagok, és szinte megvan mindenem, amit csak szeretnék. Néhány évvel ezelőtt boldogan éltünk, a szüleim, én és a nálam négy évvel idősebb nővérem. Imádtam Unnie-t, sokat játszottunk, és mindig kedves volt velem. Egyszer azonban történt valami... még egész kicsi voltam, nem emlékszem pontosan az okára, de a lényeg, hogy a nővérem megszökött itthonról. A szüleim azóta sem hajlandóak róla egyáltalán beszélni, még a nevét sem szabad kimondanom soha előttük. El is küldtek Amerikába tanulni... – ekkor Krystal szeme könnyes lett, de hamar megnyugodott, és folytatta – Nemrég tűnt fel az életemben egy fiú, akit én csak Sunbae-nak hívok, bár szerintem nagyjából tizenhat éves lehet most. Ő azt mondta, segít nekem kideríteni, hol van a nővérem, ha én is segítek neki valamiben. Nemrég azt mondta nekem, hogy megtalálta őt...
– De miben kell segítened neki, és mi köze van ennek a Bam haneulhoz? – gyorsította volna a beszélgetést Zelo.
– Azt kérte tőlem, hogy maradjak melletted, mert te vagy a kulcs ahhoz, hogy láthassam a nővéremet. Sunbae azt is mondta, hogy nyugtassalak meg, hogy megvédi a Bam haneul tagjait, mert tudja, hogy ők a barátaid, viszont a ma este után veszélyben lesznek, és neked velem kell maradnod egy ideig, amíg nem lesz biztonságos.
– De én a nővérem mellett akarok lenni! Ő is jöhet? – kérdezte ártatlan szemekkel Zelo.
– Azt nem tudom, erről nem... – válaszolta Kystal, majd hirtelen megcsörrent a telefonja. A lány, miután meggyőződött arról, hogy ki hívja, kedvesen szólt bele a készülékbe – Rendben, Sunbae... adom őt!
Zelo csodálkozó tekintettel vette el Krystaltól a telefont, majd egy félénk „halló”-t követően figyelte a titokzatos Sunbae szavait.
– Szia, Zelo! Te nem ismersz még engem, de én már sokat hallottam rólad. Arra kérlek, bízz meg bennem, segíteni szeretnék neked! Nagyon figyelj most rám, kérlek! A Bam haneul ma esti akciója kudarcba fulladt. Amikor éppen kipakolták az épületet, valamitől felrobbant a raktár. Hidd el, nagyon sajnálom, de a nővéred benn maradt az épületben...
– Micsoda? – kiáltott fel sírva Zelo.
– Nem élte túl... –  hallatszott a telefonból.
– Az nem lehet! Én kedves Unnie-m... Unnie... – fakadt még erőteljesebb sírásra Zelo, de a Sunbae még folytatta tovább.
– Kérlek, fogadj szót nekem, és maradj Krystallal egy ideig, vele biztonságban vagy! Kapcsold ki a telefonod, nem szabad, hogy bárki is megtaláljon téged! Ne félj, én majd gondodat fogom viselni!

Ezalatt Onew Taeyeon kórházi ágya mellett őrizte a lány álmait. Bár még sosem látta nyitva Tae szemeit, soha nem hallotta a hangját, mégis valami mágnesszerűen vonzotta hozzá, nem engedte, hogy magára hagyja őt. Habár a szerencsétlenül járt lányt szinte mindenütt sebek és kötések borították, és az orrában, valamint a karjában végződő csöveken kapott levegőt és infúziót, a fiút mégis teljesen megbabonázta a lány szépsége. Ahogy Taeyeon feküdt, olyan békésnek tűnt. A kórteremben pislákoló fény néha-néha megcsillant szempilláin és a száján, amitől úgy tűnt, mintha sírna. Onew próbálta kényelmessé tenni a lány fekhelyét, és megigazította a párnáját.
Ahogy matatott, óhatatlanul is közel került arca a lány arcához, és mikor újra megcsillant a fény ajkain, a fiú késztetést érzett arra, hogy megcsókolja. Már-már megízlelte volna a lány édes csókját, mire hirtelen Tae kinyitotta a szemét, és felkiáltott:
– Ki vagy te, és mit akarsz tőlem? – sikította.
– Nyugodj meg, mindjárt szólok az orvosnak, hogy magadhoz tértél! – hebegte a zavarában rákvörössé változott Onew.
Taeyeon körbenézett, majd egy szempillantás alatt minden eszébe jutott, és minden porcikájában fájdalmat érzett. Félve pillantott a hasára, és rögtön érezte, hogy valami nagyon nincs rendben.
– A gyermekem... mi lett vele? Hol van? Mit csináltál a gyermekemmel? – sikoltozta hisztériásan Tae, és megpróbált felkelni az ágyból.
– Ne izgasd fel magad, kérlek, nyugodj meg, és elmondom, amit tudok! – próbálta nyugtatni Onew, de úgy tűnt, hasztalanul.
– Add vissza a gyermekemet, mi lett szegénykémmel? – zokogta keservesen a lány.
– Figyelj rám! – fogta meg gyengéden Onew a hisztérikus lány kezét.
Taeyeon egy pillanatra abbahagyta a hangos zokogást, de könnyei megállíthatatlanul potyogtak tovább, viszont figyelte a számára ismeretlen fiú mondandóját.
– Az én nevem Onew. Egy égő raktárépületből mentettünk ki az éjjel. Nem hiszem, hogy tőlem kellene megtudnod, de sajnos a gyermeked nem élte túl a robbanást. Téged is nagyon súlyos állapotban hoztak be, majd az orvos mindent el fog mondani később részletesen. Tudom, ez most nem egyszerű a helyzetedben, de kérlek, nyugodj meg!
Taeyeon ekkor hirtelen abbahagyta a sírást, és mereven maga elé nézett. Ajkai remegni kezdtek, mikor a két kezével megfogta a hasát, és képtelen volt tovább visszatartani a keserves zokogását.
– Miért...? Miért...? – ismételgette, miközben keservesen sírt tovább, és csúnyán köhögni kezdett.
– Ne félj, segíteni fogok neked, ahogy csak tudok, és melletted maradok. Vigyázni fogok rád, és gondodat fogom viselni! – mondta Onew, és átölelte a megállíthatatlanul zokogó lányt, aki ettől legalább a köhögést abba tudta hagyni.

Vége az I. résznek



8 megjegyzés:

  1. Nos.... engem teljesen meglepett Krystal viselkedése o.O nem tudom, miért, de nekem továbbra sem szimpatikus, lehet azért, mert Zelo eléggé vakon követi őt. Mindenesetre nem tudom, ki ez a Sunbae, de egyelőre nekem jófejnek tűnik. De ahogy Zelot kezelte, nekem ez azért tetszett, és örülök,, hogy Zelo úgy néz ki, biztonságban van. Egészen addig bírom ezt a Sunbaet, amíg ki nem derül, hogy ő baszta tönkre a Bam haneult, mert ha így volt.... hát... akkor utálni fogom. >< Bár azt mondta Zelonak, hogy megvédi őket... o.O Francba, nem tudom. Mindenesetre most kedvelem őt, és majd a későbbiekben kiderül, hogyan fogok viszonyulni hozzá.
    Onewt továbbra is bírom, habár meglepett, amikor majdnem lesmárolta Taeyeont o.O Onew amúgy hány éves? Tényleg, egy ilyet kérhetnék, hogy az eddigi szereplőknek a korát leírod nekem akár privátban, akár máshol, mert kicsit össze vagyok keveredve, és én azt hittem, hogy Onew 14 éves XDD Szóval így kicsit össze vagyok zavarodva, ettől függetlenül imádom Onewt^^ És izé... mit akartam... ja, igen, Taeyeon... Na, őt meg kurvára sajnálom.... Elveszítette a gyerekét, azt se tudja, hol van Zelo, és a többiek... ez durva.... =(
    Viszont... most elkezdek gondolkodni.... Taeyeon valószínűleg Onewval fog maradni.... Zelo teljesen elszakadt Taeyeontól, mert azt hiszi, meghalt a testvére, és akkor ő így marad Krystallal meg a Sunbaeval. És aztán ott a társaság harmadik fele, vagyis a többiek, akikkel megint csak nem tudjuk, mi lett.
    Aztán ha gondolkodom tovább... Krystalnak van egy nővére, aki megszökött. Ő Yoona lesz, nem? Vagy hülyeséget beszélek? Úgyis kiderül. És öhm... Sunbae... nem tudom, hogy meglévő szereplő lesz-e, szerintem nem, mindenesetre tuti pasi az illető, és ah ezt vesszük, akkor már csak egy pasi karakter fog a történetbe lépni, és az Henry. Ő lesz az, nem? Úgyis kiderül ez is =D
    Szóval... azt hiszem, továbbra is sok izgalomban lesz részem :D Kíváncsi vagyok, hogyan fognak újra összekapcsolódni a szálak =D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó érzés látni, hogy ennyire figyelmesen követed a történetet, a kombonációs készségeid pedig már a TSOL óta tudom, hogy igen jók! ;)
      A szereplőknek a valódi életkorát használom, tehát ebben a fejezetben mindenki (így Onew is ^^) tíz évvel fiatalabb, mint most. :) A következő résztől már a "jelenben" fogunk járni, így egyértelmű lesz majd mindenki életkora. ;)
      Krystal elég összetett személyiség (lesz xD) a történetben, természetesen a nővéréről lesz még szó, gondolom ismersz már annyira íróként, hogy nálam minden okkal történik! ;)
      Ugyanez vonatkozik a Sunbae-re is, akiről azért megtudtuk most, hogy ő is kb olyan idős, mint a többiek. Ajánlom figyelmedbe a videóelőzetest, nem véletlenül lettek úgy összevágva a videók, ahogy! ;)
      A Sunberől sok dolog kiderül még, de annyit talán elárulhatok, hogy nem jársz messze a valóságtól. ;) (viszont a "miértek"... arra még várni kell! ;) )
      Ha van kérdésed, privátban nyugodtan tedd fel őket! ^^
      Nagyon köszönöm a véleményed! :)

      Törlés
    2. Áááh, így már mindent értek.... na várjunk... akkor én most gyorsan összeírom magamnak wordben az életkorokat :D
      Na, így azért kicsit már tisztábban látom a dolgokat... :D Csak Zelo meg Krystal nem annyi idős, vagy igen? Mert nekem úgy rémlik ők ilyen tizenegynéhány évesek... istenem, hogy nekem mennyire kihagy az agyam xD
      Na, megnéztem azt az előzetest, de igazából mivel még a történet elején járunk, annyiféle dolog történhet, szóval felesleges találgatnom =D Mindenesetre... Henry nem volt benne a videóban? o.O Vagy csak én nem vettem észre? Lehet, hogy ő lesz Sunbae, de ez nem is derül ki, és csak az egész történet során Sunbaeként lesz említve? Lehet, nem is Henry lesz az xD Aish, most biztos jót vigyorogsz magadban =D Nem baj, én imádok találgatni :D
      Kíváncsi vagyok, mi lesz még :D Mikor jön folytatás? *-*

      Törlés
    3. A fiúk (Zelot leszámítva) nagyjából 1986-89-esek, az SNSD tagok 1989-90 körüliek, Jiyeon ha jól emlékszem valamivel fiatalabb, Krystal nála os fiatalabb, a legfiatalabbak pedig Zelo és Yeri (aki még nem szerepelt xd).
      Henry szerepel az előzetesben, tessék megnézni még egyszer! :D (egy füstfelhőből lép ki ;) ).
      Bevallom, tényleg elmosolyodtam az ötleteiden, de nem feltétlenül azért, mert njncs bennük igazság. Sokkal inkább amiatt, hogy jó látni, hogy van(nak) olyan(ok), aki(ke)n látszik, hogy valóban izgulnak a szereplőkért. :3
      Terveim szerint nagyon sok minden fog még történni, és megpróbálom mielőbb hozni a folytatást! ;)
      (U.i.: mit szólsz a fb oldalon kitett ötletemhez? :) )

      Törlés
  2. Szia!:))
    Újra csodálatos fejezettel álltál elo, csak gratulálni tudok :) Krystal valamiért nagyon gyanús, de egyébként nálam semleges kategória jelenleg. A novére rész meglepett, de akkor rogton Yoona jutott eszembe. Ebben talán az is kozrejátszott, hogy anno mennyien mondták, hogy Yoona és Krystal jobban hasonlítanak, mint a lány igazi novérével, Jessicával xD :) Tae szinte biztos, hogy Onewel marad, bár az elején komolyan azt hittem, hogy Zelo és Taeyeon nem szakadnak el egymástól. :/
    Most nincs energiám, ekkora melegben találgatni, ki is az a Sunbae, meg nagyon otletem sincs xD majd megvárom, hogy mit is hozol ki belole ! :))
    Egyébként nagyoooooon várom a folytatást, foleg h most már a jelenbe lépunk, siess vele :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^
      Nagyon köszönöm a kedves szavakat, és örülök neki, hogy nem lankad a kíváncsiságod a történet iránt, annál is inkább, hogy csak most fog kezdődni valójában! :)
      A Yoona-Krystal dologgal kapcsolatban nem is tudom, van-e értelme rébuszokban beszélnem, mégis csak annyit mondanék rá, hogy nem véletlen, hogy eszedbe jutott, hogy Yoonáról van szó! ;) xD
      A következő részben tíz évet ugrunk majd (vagyis a jelenben fog játszódni), és hamar ki fog derülni, mi történt hőseinkkel az eltelt időben. A Sunbae személyére voltak már ötletek az olvasóktól, ha eljön az ideje, róla is megtudhatsz majd mindent! ;)
      Köszi a véleményt! ^^

      Törlés
  3. Szia!
    Kicsit megkésve, de itt vagyok a véleménnyel, őrült hetem volt, folyamatosan pótolgatom be az olvasnivalóimat, szóval előre is bocsánat, ha kicsit értelmetlen komment lesz ^^"

    Krystal és a titokzatos Sunbae esete igen érdekes, már komolyan semmit sem értek ennél a történetnél, a szálak csak kuszálódnak, de hát gondolom ez lenne a lényege xD Izgalmas, és ötletem sincs igazából, hogy ki lehet az a Sunbae, talán olyasvalaki aki eddig már szerepelt máshogy is a történetben? Vagy teljesen új karakter? Nem tudom, de remélem azért hamarosan fény derül rá, mert nem erősségem a türelem és a várakozás :(
    Mindenesetre én nem gondolnám Krystal-t egy gonosz karakternek, csak fiatalnak és befolyásolhatónak, de abszolút a pozitívabbak közé tartozik, remélem a továbbiakban sem fog megváltozni a véleményem vele kapcsolatban, ha már Jiyeon-t nem szívlelem :D

    Onew... hmm, csak nem szerelmes lesz Taeyeonba? :3 Mondjuk én az ő párosukat is szívesen fogadnám, kíváncsi vagyok mi sülne ki a dologból, bár van egy olyan érzésem, hogy Tae nem tudna mást szeretni Siwon után :/
    A reakciója teljesen érthető volt, összezavarodott, elvesztette a gyereket, az élete a feje tetejére fordult, és még gondolom csak most jön a java... Remélem azért idővel túlteszi magát a dolgokon ^^

    Kíváncsi vagyok ezentúl mi lesz a történetben, hogy mi lesz a karakterekkel, és hogy az új szereplők majd miket tartogatnak még:3 Várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^
      Bármikor örülök a véleményeknek, és Te is azon olvasóim táborába tartozol, akinek a reakciójára mindig nagyon kíváncsi vagyok! :)
      Krystal és a Sunbae története később teljesen világos lesz, csakúgy, mint a Sunbae személye... Az eddigi férfi szereplők közül - talán - kizárásos alapon szűkítheted a "gyanúsítottjaid", és ha nem maradna olyan, akire gyanakodnál, új szereplő lesz! ;) (nyugi, meg fogod tudni! :D )
      Onew és Tae kapcsolata már szerintem a következő részből ki fog derülni, vagyis az, hogy mi történt velük/köztük tíz év alatt. Siwon és Tae szerelme pedig szintén kiderül, hogy ennyiben maradt-e, de nem csacsogok többet! ><
      Rengeteg dolog fog még történni, az új szereplők pedig tovább fogják majd színesíteni reményeim szerint a sztorit. ^^
      Nagyon köszönöm a véleményed! :)

      Törlés