2015. június 25., csütörtök

I. rész - 4. fejezet (Murder Kombat)

I. rész
Tíz évvel ezelőtt


4. fejezet

Murder Kombat

Onew nem az átlagos tizenhat évesek életét élte. Édesapja egy híres szöuli mamutcég tulajdonosa volt, amelynek az egész ország területén, így Incshonban is voltak leányvállalatai. Már egészen kisgyermekkora óta Korea legnívósabb ajánlóleveleivel rendelkező magántanárai nevelték, a legdrágább és legjobb minőségű ruhákban járt, gyakorlatilag nem volt olyan dolog, amit nem kapott meg. Ennek ellenére mindenki határtalanul szerény és becsületes fiúnak ismerte, akinek már ilyen fiatalon határozott elképzelései voltak a jövőjéről. Tudta jól, hogy az ölébe hullott anyagi javakért édesapja egész életében keményen dolgozott, és még most is azt teszi, pedig már két szívinfarktusa is volt csak ebben az évben. Sokat utaztak a leányvállalatok ellenőrzése miatt, és minden városban egy hatalmas luxusvillában hajthatta álomra fejét a család.

Onew a legjobban Incsonba szeretett jönni, mert itt volt egy játékterem, ahol először érezte életében, hogy elvegyülhet a többi gyerek között. Ezért volt az, hogy minden alkalommal ellátogatott ide, mikor éppen ebben a városban tartózkodtak. Általában egyedül szerette itt tölteni az idejét, ahol hódolhatott nagy szenvedélyének, a „Murder Kombat” nevű kétszemélyes verekedős játéknak. Ezúttal azonban társasága is akadt, a nála négy évvel fiatalabb szomszédlány, Jiyeon személyében.

Jiyeon hálószobaablaka Onew-ék portájára nézett, és a lány minden éjjel csodálattal tekintett arra az elképesztő gazdagságra, ami a szomszédságból áradt. Minden alkalommal, mikor Onew megjelent Incshonban, megállíthatatlanul kereste a fiú társaságát, hogy minél többször játszhasson a kertjükben, minél gyakrabban kóstolhassa meg a legfinomabb ételeket, amit komornyikok szolgáltak fel. Jiyeont teljesen elvarázsolta és magával ragadta ez az életforma, azonban sosem tartott örökké, hiszen Onew alig pár napot töltött itt évente.

Onew és Jiyeon ez alkalommal is együtt töltötték a napot, és késő este volt már, mikor beértek a játékterembe, ahol az összes gépnél, amelyiken a „Murder Kombat”-ot lehetett játszani, foglalt volt mind a két hely, leszámítva a bejárati ajtóhoz legközelebbit, ahol Zelo küzdött a mesterséges intelligencia ereje ellen, de közben percenként a bejáratot figyelte.
– Ajh, úgy látom, minden gép foglalt, nem tudunk ketten játszani! – sóhajtott fel bosszúsan Jiyeon.
– Ennél itt csak ez a fiú játszik egyedül – mutatott Onew a pont rájuk néző Zelora.

A két jövevénynek több sem kellett, és már oda is siettek Zelohoz.
– Szia! Meddig szeretnél még ennél a gépnél játszani? – kérdezte illedelmesen Onew.
– Várok valakit, nekem ez a gép kell, mert közel van a bejárathoz. Menjetek máshová! – intette le őket Zelo, és a biztonság kedvéért újra megnézte, hogy nem-e Krystal lépett be az ajtón, de megint nem ő volt az.
– Idefigyelj, te kis taknyos! Hordd el magad, amíg nem kapsz két nagy pofont! – kiabálta túl a gépek csipogását Jiyeon, de Onew hamar lecsitította.
– Semmi szükség erre! Mit szólnál ahhoz, ha játszanánk egy meccset, és amelyikünk nyer, itt marad? – ajánlotta fel diplomatikusan Onew.
Zelo végigmérte a fiút, majd nevetve válaszolt:
– Én ezen a játékon nőttem fel, szinte minden rekordot én tartok itt... gyere, ha laposra akarod magad veretni, meghívlak!

Onew mosolygott egyet, majd elfoglalta a helyét, és elkezdődhetett a virtuális küzdelem. Jiyeon karba tett kézzel, sértődött arckifejezéssel nézte végig, ahogy mindkét fiú kiválasztotta a karakterét, majd ahogy a két dimenziós ütlegelés elkezdődött.
– Meddig tart egy játék? – kíváncsiskodott Jiyeon még mindig duzzogva.
– Három menet van, kettőt kell megnyerni a győzelemhez – világosította fel Zelo a lányt, de közben már koncentrált a képernyőre, hiszen másodpercek voltak hátra a kezdéshez.

Az első összecsapás alig néhány másodpercig tartott, Zelo könyörtelen támadással terítette le Onew karakterét, és amikor ez megtörtént, diadalittasan ellenfelére nézett:
– Esélyed sem volt! Úgy látom, gyakorolnod kell még! – vigyorogta Zelo.
– Kicsit be vagyok rozsdásodva, meg én számítógépen szoktam játszani, furcsa az irányítása – mentegetőzött Onew, mire Zelo gyermeki őszinteséggel kérdezett vissza:
– Neked van saját számítógéped?
– Nem is egy van neki! – szólt közbe Jiyeon.
– Igazából egy van, a többi apukámé – vallotta be Onew.
– Holnap nekem is lesz, miután a nővéremék hoznak a LeeTech raktárból ma éjjel... – szólta el magát Zelo, és azonnal a szájára tapasztotta a kezeit.
Onew azt hitte, rosszul hallotta, hogy az apja raktárának nevét hallotta, és rákérdezett:
– Mit mondtál? – kérdezte tágra nyílt szemekkel.

Zelo erre hirtelen rohanva otthagyta őket, mintha puskából lőtték volna ki, és mielőtt Onew és Jiyeon felocsúdtak volna, eltűnt a szemük elől.
– A ti raktáratokat fogják kirámolni ma éjjel? – foglalta össze Jiyeon, amit hallott.
– Oda kell mennem! – közölte Onew.
– Nem mehetsz oda, inkább hívd apádat, vagy a rendőrséget! Ez nem a te dolgod! – mondta Jiyeon, de Onew hajthatatlan volt.
– Sem az apám, sem a rendőrség nem hinne nekem, meg különben is, az is lehet, hogy a fiú csak nagyot akart mondani...
– Nekem egyáltalán nem úgy tűnt, mintha csak kitalálta volna – fintorgott Jiyeon.
– Akkor is oda kell mennem, hogy megbizonyosodjam róla – válaszolta Onew, majd mindketten kimentek a játékteremből, és a város másik végén lévő raktár irányába indultak.

Zelo négy utcával arrébb, lihegve kereste elő a már éjszakába fordult sötétségben nővére számát a telefonjából, és hívni próbálta, de a telefonja már ki volt kapcsolva. Még megpróbálta vagy kétszer, de a reakció ugyanaz volt. Ezután próbálta Siwont, majd a többieket elérni, de az ő készülékük is ki volt kapcsolva a tervnek megfelelően.
– Most mit csináljak? Fogalmam sincs, hol van az a hülye raktár. Ezért milyen szidást fogok kapni... – támaszkodott a közeli falhoz tanácstalanul, majd pityeregni kezdett, de egy ismerős hang megszólította, és abbahagyta a sírást.
– Azt hittem, te sosem szoktál sírni – mondta a csilingelően vékony hang, melynek Krystal volt a tulajdonosa.
– Te itt? Nem tudod, hol van a LeeTech raktár? – kérdezte egyből a lányt Zelo, de a válasz, amit Krystaltól kapott, mindennél jobban meglepte.

– Ne aggódj, minden rendben lesz, Sunbae már gondoskodott a Bam haneul-ról...

5 megjegyzés:

  1. Najó.... ez a rész most aztán összezavart, és baromira kíváncsivá tett.. :D
    Először is Onew és Jiyeon új karakter. Ha azt mondom, hogy Jiyeon már most nem szimpatikus, az baj? Valahogy nem tetszik ez a csaj, akinek ekkora szája van. Mindenesetre érdekel, mi lesz vele a későbbiekben, de az biztos, hogy nem jól indított nálam.
    Viszont Onew karaktere eddig tetszik. ;) Egyelőre nekem eléggé rejtélyes, és nem tudom miért, de nem tudom elhinni, hogy ő a rossz oldalon állna, aztán ki tudja, mi lesz később. De tetszett, ahogy Onew igyekezett felnőttek módján lerendezni a dolgot Zelo és közte, vagyis úgy értve, hogy nem küldte el a francba, mint Jiyeon, hanem igyekezett higgadt maradni. Nem tudom, de nekem az az érzésem, hogy ő egy fontos karakter lesz. ;) Amúgy első olvasásra azt hittem, ő az a titokzatos Sunbae, de aztán elbizonytalanodtam.
    Viszont amit Krystal mondott, az nagyon nem tetszik. Krystal tudja, hogy Zelo is a Bam haneul tagja? Mert Sunbae tuti, hogy a rossz oldalon áll, főleg így a Yoonával való beszélgetés alapján. És ezekszerint Krystal is benne van a rosszban, habár ha azt vesszük, hogy 12 éves, szerintem fogalmam sincs, mi történik. De úristen, ez tényleg kezd bonyolódni... o.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Összezavart? :D Valahol ez is lett volna a célja ennek az epizódnak! ;)
      Kezdjük Jiyeonnal.. :) Nem baj, hogy nem szimpatikus, mert akkor a néhány sornyi szerepével úgy képzelted el őt, ahogy be akartam mutatni... a későbbiekben jelentős szerepe lesz majd neki, nem is árulnék el többet! ;)
      Te vagy az első, aki írt arról, hogy Onew lehet a titokzatos Sunbae, és őszintén szólva meglepődtem, hogy máris rá asszociáltál, de bevallom, egyik lehetőségként fel akartam tüntetni, csak nem feltétlenül most még... :D Mindazonáltal nem bánom, hogy elültettem a bogarat a füledben, de az igazság még csak később derül majd ki! xD
      Onewt alapvetően szerethető karakterként akartam ábrázolni (ráadásul tudom, hogy szereted a Shinee-t xDD ), és jól látod, az egyik főszereplő lesz majd belőle! :)
      Krystal személye pedig még sokáig talány lesz (már ahogy ismerem a kombinációs készségeid... ;) ) terveim szerint. :)
      Vitán felül áll, hogy az a bizonyos Sunbae a "rossz oldalon" áll, és ő mozgatja a szálakat a háttérből. Fog ez még jobban is bonyolódni! ;)
      Köszi a véleményt! :)

      Törlés
    2. (már ahogy ismerem a kombinációs készségeid... ;) ) --> a "már" szó helyett "bár"-t akartam írni :)

      Törlés
  2. Szia!
    Hát én eddig nem vettem észre, hogy a rész fent van, és egyből kettővel is vagyok elmaradva, amit most igyekeztem is pótolni ^^"
    Onew nekem egyelőre olyan semleges karakter, nem éreztem ellenszenvet iránta, mint általában a hozzáhasonlóan gazdag szereplők iránt, talán azért, mert írtad az elején, hogy az édesapja keményen dolgozott azért, amijük most van :) Még ha irigylésre méltó is, inkább legyenek így, mintsem beképzelt hólyagok.
    Jiyeon... hmm, neki elég hisztis karaktert szántál, nemde? Mindenesetre én aranyosnak találtam a viselkedését, hiszen még csak gyerek, az ő korában körülbelül én is ilyen lehettem, csak sokkal rosszabb és duzzogósabb kiadásban xD
    Zelo a kis rosszaság :D Esküszöm, őt egyre jobban kezdem kedvelni, igaz még csak most szerepelt másodszor, de egyszerűen imádnivaló szerepet osztottál rá! Én őt találom a legaranyosabbnak eddig minden csínytevése ellenére, talán túl sok rosszaság szorult belé, de ezek teszik őt igazi gyerekké :3 Az pedig először meg sem fordult a fejemben, hogy Taeyeonék Onew apukájának a cégét tervezik kirabolni, de most így érthető is, miért írtál róluk :) Zelo-t pedig szerintem nem lehet hibáztatni, hiszen még nagyon fiatal, néha az idősebbekkel is megesik, hogy eljár a szájuk, nem még hogy egy gyerekkel ^^
    Kíváncsi vagyok Onew mit tervez, bár van logika abban, hogy nem alapozhat a rendőrség egy kisgyerek szavára, de azért jobb lett volna a szülőket értesíteni szerintem :S Mondjuk szerintem a helyében én is így cselekedtem volna, na mindegy xD
    A vége pedig... most mi van?! Teljesen összezavartál >< Krystalnak mi köze van mindehhez? Most valamiért kísértetiesen hasonlított nekem Yoonára, mintha a mini ő lenne... Nem testvérek esetleg? xD Nagyon nagyon várom már, hogy a szálak kigubancolódjanak és tiszta legyen minden, és most megyek, elolvasom a következő részt is:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Örülök, hogy "rátaláltál" az új részekre, a véleményről nem is beszélve! ^^
      Az az igazság, hogy spoiler nélkül csak ismételni tudom magam Onew és Jiyeon karaktereit illetően, vagyis Onewt igyekeztem szimpatikus karakterként feltüntetni, Jiyeonról pedig még lesz szó bőven. (Te is hasonló voltál hozzá? :D :D )
      Úgy tűnik, Zelo nagy kedvenc lesz a szereplők közül, aminek örülök, mert ő is egy fontos karakter (lesz) a történetben. És valóban, még csak egy kisfiú, akit inkább a pillanatnyi érzelmei befolyásolnak, mint a higgadt gondolkodás. Bár ez nem tűnhet szerencsés dolognak, mégis előfordulhat, hogy nem is olyan nagy baj! ;)
      A történet több szálon fut már az elején, de előbb-utóbb tapasztalni fogod, hogy minden és mindenki összefügg mindennel és mindenkivel. Legalábbis ez a terv! :)
      Ohh, és Krystal... a kérdéseid jogosak, garantálom, hogy idővel megkapod rájuk a válaszokat is! ;)
      Köszi a kommentet! ^^

      Törlés